BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 16 juni 2011

Torsdag

Idag börjar jobbedagen redan vid ett tiden för jag ska på möte med trivselgruppen och prata om lite mer detaljerat om vår trivseldag i trollsjön. Det vara ca 1 timme sen vet jag inte vad jag ska göra till halv 4, får väl gå hem om?
Men nu till något annat! Har varit ledig tis, ons. 

Linnet
I tisdags så var jag med jessica, så vi stack till Center syd :) 
Fick inhandlat jeans (ÄNTLIGEN), jobbebyxor, 
linne, bh, 2 par skor.
Jag har länge funderat att köpa nya pumps men av erfarenhet så har jag en förmåga att fastna i kullersten... så min fot går vidare men inte skon! Haha. 
Men så tycker att vanliga (samma form som skon jag köpte) när dom är "trä" färgade är FRUKTANSVÄRT fula men tur att jag hittade dom i svarta ;)

Skorna 
Sen på kvällen så kunde jag och Andreas inte bestämma oss vad vi skulle äta.. Först skulle vi göra egen hemmagjord pizza men tiden rann iväg så det slutade med att vi gick till B2.
Till förrätt åt vi heta kräftskärtar med vitlöksbröd och till huvudrätt blev det lammracks med nypotatis, nån god sås + grönsaker.. Efterrätt orkade jag ingen men det blev i alla fall 2 öl :)

På onsdagen så kom Siggan ner ifrån Hässleholm :)
Vi gick lite rundor i Eslöv men tröttnade snabbt så vi bestämde oss för att dra in till malmö för vi var sugna att gå till Redfellas :)
Men även då blev det lite shopping, bla mitt ugglehalsband! Har letat som en galning efter ett men nu äntligen hittade jag och vi gick inom åhlens city så jag kunde köpa lös glitterögonskugga samt mixing liquid. Ni som inte vet vad Mixing liquid är; det är så att lös ögonskugga hålls på plats (så att man inte behöver använda lipsyl/lipglans, som är INTE bra att ta vid ögonen, det ska användas på munnen) + att nu kan jag göra eyeliner med vilken färg jag vill men hjälp av Mixing liquid! Bra va? 
Innan vi drog hem så åt vi på Gustav, panni & rostbiff :)

När jag kom hem så fick jag byta om eftersom min gudfar skulle ha öppet hus för han fyllde hela 60 år! Fick god mat och dryck :)

Vad händer till helgen? 

0 kommentarer: