BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 21 juli 2011

Dags för en uppdatering kanske?

Nu var det ett bra tag sen som jag uppdaterade, har inte haft lust att starta upp den segstartade datorn.. eller ja, så seg e den kanske inte men jag irriterar mig på att jag behöver ha strömsladden i hela tiden annars så dör den typ efter 10 minuter. 
Men i alla fall, till ngt annat: 
Jag jobbar på som vanligt med mina gamlingar och då på kvällstid.. det är både upp och ner med jobbet, men så är det väl på alla arbetsplatser. Alla dagar kan inte vara bra dagar? 


Amadeus är lite "extra" vild nu pga vädret. Nu när det är svalt ute så är han MKT pigg och ställer till med mer bus.. En morgon/förmiddag när jag låg och sov, så tyckte han väl att jag sov för länge så han gjorde en kupp, tajmad och klar i minsta detalj! Jag hörde att han var uppe på byrån i sovrummet, jag öppnar ena ögat och jag kan riktigt se hans flin i hans lilla ansikte, att han har en ond plan men när han ser att jag ser han så ser han så oskyldig ut och "mjaaauuu det är på tiden att du vaknar" och så ser jag hur han lyfter upp tassen och SLÅR till glasröret..  *suck*
Tro mig, jag for upp ur sängen och tur var att jag inte fick några glasskärvor i fötterna, plocka upp dom värsta glasskärvorna, Amadeus fick ut ur sovrummet så han inte skulle skada sina små tassar och sen gick jag och la mig igen hihi


Han springer även runt i lägenheten med en vild blick i hans ögon och svanstippen gör riktiga snärtar som ett longeringsspö. 
Brukar även terrorisera mig när jag kollar på tv genom att hoppa upp på klösbrädan bakom soffan och sen upp i soffan, slå med tassen i mitt hår?! 
Men och andra sidan så hade jag inte kunnat klara mig utan min bebis :)


Just nu är jag i Malmö, på Andreas jobb. Ska strax möta upp mamma för vi ska till Mani, vintage butik. Där ska vi lämna in mormors kläder. Sen blir de jobb heeeela helgen lång!

0 kommentarer: