BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 april 2011

Vårväder !

Nu har det hänt mycket dom senaste dagarna, har inte direkt haft lust att uppdatera..

I fredags så vart vi hos Julia och grillade, var super kul men lite trist att Tina & Kagan inte heller kunde komma men senare på kvällen så kom Henry & snuggels, var år och dar sen jag träffade dom sist!
Sen när vi skulle köra hem, så passerade vi sjöborakan.. Det hade ju varit bilträff i Ystad så vi kom knappt förbi och fan vad irriterad jag blev BAH!

På lördagen så stack vi till Andreas föräldrar, Rosse fixade till mitt löshår och klippte Andreas sen var det dags för mig att köra till jobbet.
Guuud vilken kväll, larm hit och dit men blev inte så värst mycket över tid ändå.

Det värsta av allt; När jag väl hade gått och lagt mig, sen går jag upp (andreas ligger och kollar på tv i vardagsrummet) går in i köket och han hör mig rafsa i bestiklådan.
Andreas: Emelie, går du i sömnen? 
Jag; Öööööhh...
Sen går jag tillbaka in i sovrummet och lägger 2 knivar & 2 gafflar på andreas sida av sängen, HAHA!
Vilken syn de måste ha varit! Det var evigheter sen jag gick i sömnen haha.

Idag är det värsta vårvädret, har ingen lust att jobba idag utan jag hade hellre kört ut någonstans men jag får väl dra med Andreas ut i veckan när jag inte jobbar så.. Adios!

0 kommentarer: