BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 april 2011

Onsdag och vädret är jätte trist men det regnar inte i alla fall, alltid nått :)
Igår vart jag på ansiktsbehandling på Aktiv, där jag annars tränar. Det var super skönt och verkligen avkopplande. Jag behöv det verkligen nu.

Annars så har jag inte gjort så mycket annat, har jobbat och jobbat..

Imorgon så är det dags för begravningen av mormor, det kommer nog bli bra fast även att det är sorgligt och så. Ska vara hos mamma innan, så vi ska vara där vid halv 12-12, får vi får köra hemifrån vid halv 11- 11 i alla fall och jag fattar inte hur Andreas ska hinna inom sitt kontor och jobba men men.. His problem.
Efter begravningen så ska vi hem till Anki och Ebbe för att äta smörgåstårta och sen dricka kaffe.

Amadeus är lika vild som vanligt, men han har låtit bli blommorna. Vet inte om jag har skrivit men jag fick 2 st blommor, i och men att Julia ska flytta så kan hon inte ta med sig alla.
Men han använder vår hallmatta som klösmatta och soffan också!
Annars så brukar han få flipp på kvällarna så han springer runt i lägenheten osv.

Ang, vår lägenhet. Uuuh jag har tröttnat på att bo här.
3e våningen, utan hiss, snetak och försmå rum, 56 kvm.. Jag vill ha större tex, på 1a eller 2a våningen eller så kan det vara högre men MED hiss, inglasad balkong, 3 rok hade varit lagom.. Men det lär väl inte hända på ett tag till, så jag får väl lida lite till eller försöka stå ut.. Jag vill bara lägga mig ner och gråta bah!

2 kommentarer:

Melinda sa...

Ha kvar den tills jag tagit studenten så kan jag ta över? snääälla?

Lillan sa...

Haha det är lugnt Melinda, de lär dröja ett tag innan vi planerar att vi ska flytta :P