BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 24 maj 2011

Katt-mys!

Ligger just nu i sängen och mobilbloggar efter en jobbekväll. Amadeus ligger med mig i sängen & kollar på NCIS och spinner som bara den när jag kliar han under hakan. Det var längesen som jag och han låg och mös i sängen xD
Fast det är på hans villkor såklart, om jag hade fått bestämma så hade han kunnat lega på min mage varje förmiddag och spinna men ack nej, när de passar herrn så..
Annars när han vill ha närkontakt så vill han bara jucka på mitt ben eller arm, speciellt när jag har min morgonrock, känns det matrialet som en liten fin katthona? Eftersom han verkligen biter tag och lägger tassarna runt om mitt ben/arm och sätter igång att jucka jävlar i det!
Om man då försöker knuffa bort honom så vänder han sig om och fräser haha!
När han väl är klar så hoppar han över till den andra soffan eller golvet och börjar tvätta sig, ser så fruktansvärt nöjd ut också!

Nåja, han är en väldigt bestämt och pratglad kille. Men jag får väl skriva något mer inlägg om Amadeus och hans hyss & olater..
Sov gott!

0 kommentarer: