BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18 maj 2011

Onsdag - en tråkig dag!

Onsdag idag, en helt vanlig arbetsdag. Börjar jobba 15.30 och slutar 22.30 (som vanligt).
Jag har börjat att bli less på att jobba kväll, eftersom jag knappt träffar min sambo (så som jag känner det) + att jag allmänt inte har något liv, utan jag jobbar bara kväll + varannan helg..
Just nu känns det som om jag är singel och bor ensam med min katt! 
Eftersom han åker till jobbet vid 7 tiden och slutar vid 17, men så börjar jag jobba antingen 14 eller 15,30 och slutar 22.30, så vi träffas typ 10-15 minuter på kvällen sen ska han sova! + att vi kan inte heller smsa eller ringas vid under dagen..
Just nu är jag så jävla less på allt! Känns som om allt är mitt fel! Mitt fel av att jag tog på mig kvällsjobb, Mitt fel att vi aldrig träffas, mitt fel när vi bråkar, Mitt fel mitt fel mitt fel! Det är en riktig dålig dag idag, har inmte lust att göra något alls men jag får väl gå och fixa mat tills ikväll och bita ihop som vanligt..
See u later!

0 kommentarer: