BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 11 maj 2011

80 tals fest!

Jag skrev ju att jag skulle lägga upp bilder på mig ifrån 80 tals festen men annat kom i vägen så det blev inte av.. Men här kommer dom : 
Hade en orange linne ifrån HM, mammas jeans jacka, klippte av ett par gamla sledna jeans till shorts, pippigula tigs under shortsen, vita pumps, svart skärp i midjan samt smycken. Det var speciellt kul med sminkningen för alla frågade så mycket om den + att jag fick beröm ;)


Min sminkning fick jag inspiration av Helenas blogg; http://www.imakeyousmile.se Hon gör många fina sminkningar så man får massa inspiration. Jag mailade faktiskt till henne och fråga om hon kunde göra en "steg för steg sminkning" om 80 talet. Självklart svarade hon och här är hennes tolkning:http://www.imakeyousmile.se/2011/04/80-talssminkning_27.html

Hon gjorde till och med 2 stycken men jag fastnade för en annan sminkning som hon hade gjort. 
Idag har jag så jädrans ont i halsen! Känns som om jag har svalt en köttbulle eller 2. Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film ;) See u later! 

0 kommentarer: