BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 juni 2011

Äntligen !!

Äntligen har mitt paket kommit ifrån USA. Nämligen mina smink borstar (24 PCS Professional Makeup Brush Set Include Free Pouch). Jag beställde dom den 1a Juni och dom kom idag, den 8e Snacka om snabb leverans? :)
Jag beställde ifrån Amazon.com och allt som allt blev det 256,47 :- svenska, skit billigt! och då är frakten in räknad, frakten är på 82,95 :- så borstarna är billiga. 


Paketet var väl förpackat med
 tjock kartong.
Den var även inplastad.
Men den luktar lite fabrik men det gör de
flesta borstar tycker jag eller man kan säga 
att det luktar ny plast, om ni fattar vad jag menar? 
Borstarna känns mjuka och det är djurhår och inte något plastmög.. Men själva ceset är inte av läder men med detta billiga pris så hade jag inte förväntat mig något annat. Jag undrar var jag ska lägga dom i badrummet.. uuh, måste ha större badrum! 
MEN, det som är minus att när man beställer ifrån Amazon så måste man ha ett konto där. När man har beställt och ska betala så kan där komma upp en röd text, Can not be shipped to sweden. Det tog en tid innan jag hittade sminkborstar som kunde skickas. Jag vet inte hur det är med eBay? 
Men man får prova sig fram. Jag la till många smink borstar utan att läsa om dom och sen när jag kunde se vilka som kan skickas till Sverige, då gick jag in och grävde mer fakta om dom :) 


Senare idag så ska jag prova dom och då kan jag ge omdöme om dom. 


See u later! 















0 kommentarer: