BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 juni 2011

Borstarna

Nu har jag provat en del av borstarna, framför allt "skugg borsten" eller skuggingsborsten, U name it!
Dom jag provade var jätte bra och jag är supernöjd med mitt senaste tillskott i sminklådan.
Jag kommer inte ladda upp bild på sminkningen eftersom jag gjorde den i 120 för jag skulle sen gå och duscha.
Just nu i lägenheten är det 30 grader varmt och jag håller på att svettas ihjäl. Det går bra så länge bra om man sitter stilla i soffan men så fort jag ska resa mig mig eller nått så kryper svetten fram igen *bah*

Vi kan inte öppna fönsterna pga att;

  1. Amadeus kan smita och jag hade nog fått en hjärtinfarkt om jag hade sett han ute på taket.
  2. Grannens irriterande svart/vita katt, som springer hej vilt uppe på taket kommer in, som den har gjort x antal gånger.. Jag har NOG sett dig katt, hur du går ut ur din lägenhet och springer runt på taket! + att katten är väldigt otrevlig och fräser åt mig när han åker ut genom fönstret igen.. Katten då har redan ramlat ner ifrån taket (3e vån), men klarade sig. Borde inte ägaren vara mer rädd om sin katt? Jag har även sett att den går in till andra grannar.. 
Nåååja, jag får väl bita ihop. Ikväll så ska vi äta potatissallad special och grilla kött ;) 

// Lillan 

0 kommentarer: