BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 2 juni 2011

Sjuk!

Idag är jag sjuk, eller ja.. Jag hade diarré imorse!
Igår kväll när jag var hos en tant som bara har kvällshjälp, så hon hade kräks & haft diarré sen tisdags natt till onsdag då, i och med att hon inte har motto hjälp så hade kräket legat på toagolvet sen natten och riktigt grott in sig.. Så jag fick sanera toaletten osv. Sen på de sista besöket hos henne så vart min kollega där och då hade hon kräktes ännu mer USH!
Så ja.. Jag fick i mig dom basillerna..

Idag har jag och Andreas även städat lägenheten samt badat Amadeus, så nu är han super ren och fin!

Just nu sitter vi och tittar på Matrix 1 och Amadeus försöker sno till ig ostbågar av Andreas.
Amadeus gillar ostbågar och popkorn jätte mycket, huumm..

Imorgon så ska vi till Malmö för Andreas kusin & faster öppnar sin second handbutik.
På lördag så ska jag och mamma iväg på lite ärenden i lund men mer kan jag inte vslöja för fel ögon kan läsa de hihi ;) sen på kvällen så kommer min systeryster & hennes sambo hit på middag & ska bjuda dom på rose vin, för dom har aldrig druckit det..?
På söndag ska vi hem till Andreas föräldrar, grilla & mysa och sen se på flyguppvisning i Eslöv som fyller 100 år ;)

Hej hej !

0 kommentarer: