BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 april 2011

Sommar!

Idag känns det nästan som om det är sommar, eller jag har ju inte varit ute än men när jag sitter här i soffan så får jag sommarkänslor så att det rycker om det!
Idag, så ska jag göra ingenting förutom träna och sen ikväll är det Desperate Housewive som kommer bli superspännande :)
Sen blir det att jobba 2 kvällar sen är jag ledig fre,lör,sön och det ska bli skönt! På lördag så ska vi till Andreas mormor/morfar i Malmö och äta middag, sen på kvällen så ska Andreas spela på B2 men då ska jag festa istället. Egentligen fattar jag inte varför dom ska ha DJ på B2, dom har ju aldrig det annars?

Amadeus är supervild idag! Om jag råkar lägga min telefon som reflekterar ljuset på det och det blir på väggen, Amadeus blev helt vild och skulle hoppa på ljuset som var på väggen BUT ; han hoppade in i golv lampan istället *suck*
Igår så tog jag in mina stallkläder och han blev vild, började rulla sig i kläderna och bita & busa.. Just nu springer han runt i hela lägenheten.
Just de, märkte igår att NÅGON har varit i min bil! Ena rutan var nere + att dörrarna var olåsta och stod på glänt. JAG BLIR GALEN! Ge fan i min bil!

0 kommentarer: