BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 25 april 2011

Påsk

Snart e påsken över och allt har gått i 120!
I torsdag så var jag, Andreas, adam & sara på Sten Stenssons i Eslöv.
På fredagen så kom Sara & Adam hit o åt tacos, sen satt jag o andreas bara o slappa hela kvällen.
På lördagen så åkte vi till Andreas mormor/morfar i malmö, åt sjukt mycket mat och så fick jag Parfym, påskägg x2, öronproppar, spisplattor (sånna som man lägger ovanpå plattorna med röda tulpan motiv), 2 röda gryttlappar, röd diskborste sam 100 kr :D
Sen åkte vi hem till Eslöv igen, för Andreas skulle spela på B2. Stack till Sara & Adam innan, sen drog vi till Matilda men så vart dom så sega så att Jag, Monica & Daniel (saras föräldrar) så vi stack innan till B2,
men helt plötsligt så kom inte sara & c/o utan dom stack till Jägers ist, tack för den!
Meen, jag hade ändå trevligt med Saras föräldrar + Andreas lillebror & hans kompisar, Haha!

Men nu ska jag åka och jobbar men ska även berätta att jag är med och tävlar hos Småprinsessan igen, man får välja vilken palett man vill ! Check it out! http://www.smastadsprinsessan.se/2011/04/pask-tavling-vinn-valfri-palett.html#comment-form

1 kommentarer:

Jessica sa...

Gillar du naglar o smink! Kolla då gärna in min blogg! Ha det bra :)