BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 maj 2011

Sommar i luften!

Jag kände att det var dags att uppdatera blogg vilket var för längesen som jag skrev.. Jag har bara inte haft lust eller så har jag varit upptagen med något helt annat.

Just nu sitter jag utanför gymmet, tänkte att jag skulle vara flitig att träna tidigt MEN dom öppnar ju inte förrän 9, bara sitta och vänta i 10 minuter till.

I fredags så firade vi mamma som fyllde 45 i tisdags, fick god mat & efterrätt :)
I lördags så var jag på en 80 tals fest, var skit kul men synd att där inte var så mycket folk. Ska lägga upp bild på mig senare idag ( hade jag tänkt iaf).
Men annars så har jag jobbat typ :p

Jag ska jobba i helgen men annars så ska jag hjälpa pappa med att lasta in grus under hans hus.. Jag kommer ihåg hur jobbigt det var när vi grävde ut all skit som han hade under huset och när vi höll på med att fastna med lastbilen när vi skulle dumpa av skiten haha xD

Nä, nu får jag palla mig in till gymmet & träna bort fläsket!

0 kommentarer: